Pages

PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA


Tuesday, February 9, 2010

HPA DI SARAWAK TERUS GEMILANG
KUCHING:Ahad,7 Febuari 2010.Majlis perasmian Pejabat Pentadbiran HPA Zon Borneo dan HPA Halal Mart pertama Sarawak telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia Encik Mohd Faisol bin Abdul Rahman Pengurus Besar Al Wahida Marketing Sdn Bhd di No. 29 of Parent Lot 618, Blok Kuching North Land District di sini.
Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Abdullah Latif bin Kordi diikuti bacaan al-Quran oleh Qari jemputan. Ucapan wakil PJS iaitu PJS Saifurain bin Hj Abdullah, ucapan Pengurus Zon Borneo Encik Nor Izham bin Mohd Noor dan acara kemuncak ucapan oleh Encik Mohd Faisol bin Abdul Rahman Pengurus Besar Al Wahida Marketing Sdn Bhd dan perasmian dengan membaca surah al-Fatihah. Tayangan video profil syarikat dipapar kepada tetamu dengan menggunakan layar besar. Sesekali hadirin dihiburkan dengan pantun oleh Encik Ismadi bin Maharof selaku pengacara majlis.
Upacara gimik iaitu menyumpit belon di pintu dan tandatangan plak dilakukan selepas ucapan. Pengurus Besar dengan diiringi Pengurus Zon Borneo, Pengurus Operasi Negeri Sarawak, Pengurus Operasi Negeri Sabah, PJS dan tetamu kehormat melawat HPA Halal Mart, dewan dan pejabat pentadbiran. Sesi bersama wartawan dilakukan selepas itu. Pengurus Besar telah ditemubual oleh wartawan dari Utusan Sarawak.
Majlis tamat setelah para tetamu menikmati jamuan makan tengahari yang disediakan oleh syarikat.



HPA Halal Mart (tingkat bawah),Dewan (tingkat 1) dan
Pejabat Pentadbiran Zon Borneo (tingkat 2)



Pengurus Besar melakukan sumpitan (dalam gambar: ditengah,
di kanan beliau En Nor Izham(Pengurus Zon Borneo) dan
PJS Saifurain bin Hj Abdullah)


*Gambar milik GM








No comments:

AL WAHIDA MARKETING SDN BHD

AL WAHIDA MARKETING SDN BHD
Sila klik imej untuk ke link

Klik imej untuk ke link

KOPERASI WAHIDA HPA BERHAD

KOPERASI WAHIDA HPA BERHAD
Sila klik imej untuk ke link

Sila klik imej untuk ke link

Sila klik imej untuk ke link

Sila klik imej untuk ke link

DVD PROFIL HPA

HPA Terkini